Shop Mobile More Submit  Join Login
Defender of Niceland by NEOmi-triX Defender of Niceland by NEOmi-triX
woah. a little less than 3 hours on this one. WHAT IS WITH ME i cant stop drawing!!! i didn't take one break!!!! D: (not counting replaying mah song... :P it the stupidest song evar but i love it! [link] call me a dork.)


anyway... FELIX GONNA FIX YOU UP. :iconchallengeacceptedplz:


tell me you cant tell i got super lazy with those dang bricks... i started off thinking, yeah im gonna be patient this time!!
...im working on my patience when it comes to art, and so far this is the longest my patience will go, ending with the bricks. :(


dumb lyrics i love(from the song above)-->("With his trusty tool belt and steel-toed shoes, Nicelanders believe that Felix just can't lose... Brick by brick he's gonna build it back!") :P

btw, the square behind him is supposed to be the arcade screen-thingy from inside... like in the movie. :|


Thanks for the idea of the whole signal thingy, Jacrogo!!! (i added it later btw) and it's not a hammer but i think the f's work okay too...


...
hee hee. :iconrlyplz:


EDIT: Sorry for the extra-long description... but i realized there were a lot of downloads, and that reminded me it's kindof wallpaper size... so go ahead and use it if you want for that...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Comments are appreciated!! ^^
Add a Comment:
 
:iconkristinabb86:
Kristinabb86 Featured By Owner Aug 17, 2014  Student Digital Artist
this remains me of batman XD
Reply
:iconmiitoons:
miitoons Featured By Owner Jul 8, 2013  Student Digital Artist
' Oh my land! It's the Felix signal! To the Fix- It Mobile!!!' lol but seriously great work here! The lighting is perfect!
Reply
:icondragon-art12:
DRAGON-ART12 Featured By Owner Aug 16, 2013
no to the troll mobile!!
Reply
:iconmiitoons:
miitoons Featured By Owner Aug 16, 2013  Student Digital Artist
lol :)
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you! ^^
Reply
:iconrazorwolfflare:
RazorWolfFlare Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist General Artist
EPIC DRAWING
Reply
:iconprincessvanina:
princessvanina Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
POWER FIX!!!
Reply
:iconmarioguy681:
marioguy681 Featured By Owner May 30, 2013
DANANANANANANANANANANANANANANANAN FELIX!
Reply
:iconamaris-the-demon:
Amaris-the-Demon Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist General Artist
Felix looks all sorts of bad ass right now
Reply
:iconkiwistar78:
kiwistar78 Featured By Owner May 28, 2013
lol! Is he going to have his own LEGO game, movie And set to?
Reply
:iconacidvenomizer:
AcidVenomizer Featured By Owner May 23, 2013
Damn Felix.. you got BADASS!
Reply
:iconvanelopevonschweetz7:
vanelopevonschweetz7 Featured By Owner May 4, 2013
cute<3
Reply
:iconneoncandie:
Neoncandie Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
it fix it time *sounds like batman* LOL
Reply
:iconaskfelixjr:
askfelixjr Featured By Owner Apr 28, 2013
nice
Reply
:iconanyapanda:
AnyaPanda Featured By Owner Apr 13, 2013
Fantastic concept, this is so epic. <33
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Apr 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
im glad! thanksbro :D
Reply
:iconrubber-boot:
Rubber-Boot Featured By Owner Apr 6, 2013  Student Digital Artist
CHOCOLATES!
Reply
:iconelisabeththeangel:
elisabeththeangel Featured By Owner Apr 2, 2013
he just went totally badass and i LIKE IT!
Reply
:icondarkfireraid:
DarkFireRaid Featured By Owner Apr 1, 2013  Student General Artist
Parody of Defenders of Berk??
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Apr 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
...i have never heard of it...

it was intended to be batman XP
Reply
:iconslushiekittyartist:
SlushieKittyArtist Featured By Owner Mar 24, 2013  Student Digital Artist
hehehee! BatFelix!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Mar 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha yeah
Reply
:iconskystrikeflame:
SkystrikeFlame Featured By Owner Mar 14, 2013  Student Digital Artist
WOOO FELIX!:D
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconfeelingfreeplz:
Reply
:iconskystrikeflame:
SkystrikeFlame Featured By Owner Mar 14, 2013  Student Digital Artist
:dummy:
Reply
:iconawesomestarz:
awesomestarz Featured By Owner Mar 11, 2013  Student Traditional Artist
FIX THE BUILDING!!
:iconlikeaboss:
(reference to this song[link]
Reply
:iconawesomestarz:
awesomestarz Featured By Owner Mar 11, 2013  Student Traditional Artist
*:iconlikeabossplz:
Reply
:iconstuffmaker185:
Stuffmaker185 Featured By Owner Mar 10, 2013
:iconwreckitralphplz: :iconsaysplz: who are you !
:iconfixitfelix: :iconsaysplz: i'm Fix it Felix
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Mar 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconhinata-wolf77:
Hinata-Wolf77 Featured By Owner Feb 26, 2013   General Artist
Awesome. love this.
Reply
:iconabrilmazziotti:
abrilmazziotti Featured By Owner Feb 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is great :D amazing job!!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Feb 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
aw thanks!
Reply
:iconabrilmazziotti:
abrilmazziotti Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome :aww:
Reply
:iconthebeatlesjpgr:
TheBeatlesjpgr Featured By Owner Feb 24, 2013  Hobbyist General Artist
it's so badass but so cute it hurts.
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Feb 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol thanks FD
Reply
:iconwitchknightdaisy:
WitchKnightDaisy Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
Badass Felix! I LOVE IT!!!!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconiamsexyplz: ikr
thanks!! :D
Reply
:iconthenightmaremoon:
TheNightmareMoon Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist
CRAP JUST GOT REAL!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
OHSNAP :iconiamsexyplz:
Reply
:iconbackup-character:
backup-character Featured By Owner Feb 1, 2013
dark Felix? that rocks!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeahah u know das right
Reply
:iconemilymcnelly:
emilymcnelly Featured By Owner Jan 24, 2013
fix it batman :D
awesome
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks lol
Reply
:iconfire-workz:
Fire-workz Featured By Owner Jan 22, 2013  Student Traditional Artist
this is like one of my favorites that you've done. It's super awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconanamanga13:
Anamanga13 Featured By Owner Jan 21, 2013
hahahahaha! i like it!
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! ^^
Reply
:iconanamanga13:
Anamanga13 Featured By Owner Jan 25, 2013
any time
Reply
:iconanamanga13:
Anamanga13 Featured By Owner Jan 1, 2013
HAHAHA IT JUST LIKE BATMAN (sorry didnt relize i had my capslock on)
Reply
:iconblahblee7:
Blahblee7 Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol, batman referennce...
Reply
:iconneomi-trix:
NEOmi-triX Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
yup heehee
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1500 × 1000




Details

Submitted on
November 26, 2012
Image Size
807 KB
Resolution
1500×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,831 (3 today)
Favourites
691 (who?)
Comments
118
Downloads
60
×